Torsdag

och jag är inte ens nästan schliiiten från igår, yiiha!
Så går det när man e lungan.. Vad har man gjort idag då?
Startade dagen med ett härligt varmt bad, färgade fransarna och kaffade mig, så nu mina vänner har vi en riktigt mjuk o go Sandra.. fresh ala bimbom!
Sedan hojja jag ner på stan för att träffa Maria en sväng, där blev jag erbjuden att jobba på Hyttan... Men nja jag har ju min skola nu, trvis bra där.
Vi gick på stan och skrev in oss på klubbkvällen på MakeUpStore som är på Tisdag klockan 19 va?? ;)
Sen kom en glad Sara ner och vi drog en Wayne's fika, mums!!
vi flumma runt på stan rätt länge jag och Sara, skönt att vi båda är lediga för en gångs skull.
haha ska trycka upp grymma tröjjor tillsamans...
Kanske, Nej! vi är inte fulla... det är båten!
Haha min skrattetösa vad jag gillar att vara med dig.
Efter krubb på Hyttan cyklade jag hem och bakade Brownie och negerbollar åt morsan, deras Torsdags fika till Golnytt liksom.. varje torsdag......
Imorgon far hon till Uddevalla och andra orter i götet, Farwell mutzii! Nu ska jag och gubben Per ha rikti röjjarfest! Yiiihaoo!

Ne nu är mitt bak klart och jag ska cykla över till Micke och hans inneboende..
Imorgon är det fredag och Jaaaaa Jaaa Jaaa jag är törstiiiig... figget figget ;)

Underbar dag.........där ute är det drag

CiaO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0