Vibra tone

Gutten morgen!
Shiit har jag blivit arbetskadad kanske? Vaknade först upp redan klockan ÅTTA! oh my gash, när en lördag vaknade jag upp så tidigt, det är väl typ då man slutar efterfesta i vanliga fall ;).
Men ja det var en lugn kväll igår hämtade några movies hos Micke, körde runt på mr.snurrig och träffade Robban en snabb snabb snabbis.
Sen vid tolv tiden, då jag insåg att jag inte kommer kunna somna än på ett tag, tog jag fram morsans Vibra tone som hon köpt..
Vibra tone är en sån där mackaper som vibrerar bort fläsket så det tar jag på mig runt magen och shiit hela kroppen skakade jue, lite roligt faktist. Men den kliar som bara den just i början jag höll på att smälla av utav klåda men skam den som ger sig. Klådan gick över och jag satt här och skakade.
Om den ger någon nytta? njae har lite svårt att tro det men jag ska väl prova en vecka och se om det händer något.
Det är ju himlans smidigt, under 30 minuter kan jag sitta framför datorn samtidigt som magen får sig en omgång shake shake shake...
jaa så här såg det ut i alla fall

image412



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0