Your hired !!

Grattis till mig som nu är 75 % anställd på Hällby skola som elev assistent fram till sommaren, därefter får vi se..
Jag har ju ingen lust att blir kvar här i Sverige allt för länge så det passar mig alldeles utmärkt att bara jobba till sommarn. :) Kila på festivaler och utomlands helt underbart!!
Skulle behöva arbeta en massa mera har ju lite speciella planer inför min 21 års dag.

Tänkte när jag fyllde 20 år var jag i Bahamas och det betyder ju 20 ingenting som det gör här hemma. Sen i Sverige betyder inte 21 så mycket förutom att jag är välkommen på kryssningarna.
Så min 21 års dag vill jag då fira i Jamaica eller på Hawaii.
Så nu jävlars ska det arbetas och spara pengar ;)
Everyone who feels to come with me is sooo soo welcome !

mm nu är det film och imorgon arbetar jag på Hvilsta herrgård sen ska jag och Emma ut med hundarna..

Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: ewsi

ååh grattis! :) längtar värkligen efter sommar, vill också åka utomlands! :P

2008-02-13 @ 17:55:03
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0