2008 - ett skadat år?


Gårdagen...allts den 31 December soov jag fett mycket under dagen.
Efter jag vaknat far jag iväg till bolaget där det är helt tömt på alkohol, var fan e bärsen!?
köpte på mig en åtta burk öl ivaf.... ville ju ha mina Budweiser och um Miller lite..
Såg också att det började SNÖA!! WoHo min lyckodag, jag visste att det skulle snöa på nyår.. Hade dagen innan snackat med Patrik också att jag känner på mig att jag snart kommer skada mig rätt ordentligt...well you'll see soon....
jag e synsk säger jag bara..

Matte hör av sig under min sova middag tid och behöver komma hem till Robban, jag ringer Robban och hämtar upp Matte. Vi åkte till Konsum och köpte folkisar där jag var tvungen att visa legg som jag inte hade med mig.
Har du legg? -Nej men jag kör ju bil hit... -Ledsen men vi är stenhårda på legg en sån här dag.. Sandra svarar -Och det tror du inte snuten är?... morrar och far hem för att hämta legget.

Hemma hos Robban dricker jag en folkis med folket för att sedan åka hem och fixa mig.. Sara bjuder över mig till Malin där det var två tjejor till.. WOho shots och sprit :) massa tjejsnack också såklart.
Efter det far vi ner på en fest ovanför hotellet på stan, fett grym lya !! massa folk där också.
Kvart i tolv skyndar jag mig till kloster kyrka där jag skulle möta Sara.... men hittade inte henne :'( fett ledsen jag blev. Hittade inte en enda så där stod jag själv tills Åsa såg mig.. Då fick jag fira in det nya året med hennes polare och Pontus.. -Hörru ge mig en nyårs puss då!! haha.. kul jag är liksom.

Sen gick jag med dom på en annan fest...där jag gick in på toan sen kilade jag till Harrys kön men ringde runt för att slippa gå in där.. Fortfarande helt ensammen.. typiskt mig !
Mange svarade och bjöd upp mig till Jocke där var det kalas, massa roliga människor jag inte sett på länge =)
Här kommer det OLYCKAN..
Lager faller ner från stolen ner på golvet och gentleman som man är så hjälper man självklart till, sträcker fram handen och drar.. Vips ! sitter jag på golvet istället med ett jävla KNAK !! knak och krasch...
JAg kände bara hur jag fan bröt foten där och de försökte ställa mig upp men jag vågade inte, satt säkert på golvet i 5 minuter tills dom bar upp mig på en stol... FYSATAN så ont det gjorde. Men endå kunde jag inte göra annat än att garva. Sen dricka lite mera såklart ;)
Efter Jocke haltade jag ner för trappen och Mange, Lager, Jimmy och Mats bara garvar åt mig.. Försöker hjälpa mig men jag är väl inte handikappad, vill klara mig själv. Till slut låter jag Mange gå bredvid mig ivaf som ett stöd.

Vi hamnade uppe hos Jimmy lager nu där vi snackade mera och jag garva åt min fot..
Efter att Jimmy slängt ut oss skulle de andra till söder och jag hem till Andre..
JAg började halta och utanför studenternas hus kommer snuten Och frågade hur det var fatt... -Joda det är bra men min fot är ni riktigt stukad.. Går jag med ena skon i handen och den andra på mig. Kunde inte gå med högklackat. ajdå! -Behöver du skjuss någonstans? frågar dom.. Och jaa tack det skulle vara hyvens. -Så jag hoppas in i bilen och ber dom köra mig till Vickningen där Andre hade fest. Fett glidit min alldeles egna GRATIS taxi =) De var riktigt snälla faktist, riktigt söt kille med ;)
-Tack för skjussen då och Gott nytt år... -DU detsamma och se till att kolla upp foten imorgon.. -jaaaja.
Ingen tid för akuten det är ju NYÅRSAFTON och fest!! Weeoo

Massa kul folk hos Andre med en Björn trubadur ;) Alla var på bra humör och roliga.. Hjälpsamma också. SÅ fort jag skulle gå någonstans kom det någon för att vara min högra fot.. Hyggligt =) Fett kul där ivaf.. Andre brukar alltid ha lyckade partyn, var iofs evigheter sen jag såg honom. Efter Andre skulle jag ta mig till Patrik och då var det riktigt jävla svårt, iskallt på marken och jag vägrade taxi men sen till slut så klarade inte min fot av kylan så vi beställde en taxi.. sen var det entered the matrix.. Zzz...

Nu idag är min fot helt jävla omöjlig.. och jag är fett rastlös, vad ska jag göra!? Måste han ågot att göra, kan inte sitta här ensammen.. Hatar att vara ensam.

Hoppas ni andra haft ett riktigt gott nytt år och kika min FETA fot här nere ;)

 
 
aoooch kom och ta mig härifran..

//Kryckan



Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaj i helvete va de måste kännas de där.. Fan snäll polis de e inte ofta! =)

2008-01-07 @ 10:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0