C i r C u S allt är circus..

Haha jajaa bäst på fest var det va??
Tänkte visa some pics från min och Anders galna kväll i lördags, då jag skulle ta det lite lugnt!
Det var förfest hos Anders, sen massa fest på Lotus, huxflux vimsar jag runt på stan SJÄLV igen (hur kan jag alltid tappa bort mina vänner?? är det kanske dom som drar ifrån mig? ;) ) Efter vimset på stan var det efterfest hos Anders och sen nästa efterfest hos en brud vid kiosken.. Wee

    


haha galenskap.. Så jävla rolig männíska, wee snart kryssning då är det Anders tur att vara Jack Sparrow och jag blir Supergirl, Sara hitta en outfit till dig, typ catwoman ;)
wOhOoo det ska härjas.. Jag ska sno en rullstol om de har någon på båten, då kan jag ha högklackat ivaf.

Idag är mitt liv en sten lättare, är iofs fortfarande sjuk och vimsig men bara ta det soft så ska nog också det lösa sig. Har även träningsvärk i mina vingar från att ha studdsat på kryckorna en hel dag igår. MEN ju mer jag använder dom desto bättre känns det i foten faktist. Så jag får nog stå ut med att vara en tönt ett tag till för i slut ändan är det nog värt det.

Puss o kram hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0