Du är sjuk..

...Du är min idol Sandra..
No shiit, e jag sjuk!? WOhoo jag är toppen helt GREAAT.
Jahopp idag var man Fröken, fy vilket fullt ord by the way. Jag hade Matte med kidzen och jag SUGER, aldrig mer Matte för tolvåringar.. Jag kan ha andra lektioner med dom men apsolut inte Matte, jag är värdelös.
Men hur som helst gick lektionerna bra och barnen tycker om mig, som alltid. Det var många som kände igen mig från tidigare, bra där.. På onsdag blir nästa arbestpass men då på Lejonkulan YNGRE! Sen får jag hoppas det bara flyter på, sist fick jag ju ett schema att vikariera runt omkring i skolan. Kul att vara där om man vet vad som ska göras liksom.

Ja idag, Fredag = Förfest inför tha cruise.
Robin kommer över med en platta bira snart, sen kvart i sju kommer min Kusse och plockar upp mig, förfest för förfesten hos henne.. Leka mera frisör kanske ;)
Sedan bär det av till Lotus där det fanns sprit och bubbel... Jag klarar annars mig väldigt bra på ölen yeap det är något jag lärt mig hantera. Inga kullerbyttor, inga hjulningsförsök och värst av allt inga högklackade skor..
Här behöver jag er hjälp... Om man har sneakers vad har man då för kläder på sig ?
Jag kan inte klä mig till sneakers och jag får inte på mig de satans skorna än.. Imorgon då ska det allt gå, vägrar flumma omkring i sneakers det är INTE party ! Rullstol rullstol hela daa'n.
Men men Kom igen foten.....Här ta ett till piller...ne ikväll ska det drickas så då får jag väl se om någe "Ipren" salva kan fixa min fot.. man skall icke blanda piller med bira.. Regel #97683..

well packa väskan och käka lunch då... yaaoo and don't forget SHOW ME THE PARTEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0