Helgen som gick och måndagen som kom

WohOo Sara är 2o år och det firades i lördags, massa brudar, 3 killar och sanning och konsekvens spel hOhO vad kul det var.. Ska köpa mig ett eget fast från MiQue.. så himla roligt kan det bli.
Ont i huvet av alla brudar fick jag fan inte van med så mycket kackel längre, mest mitt egna kackel men jag gånger 9 liksom .gaah!. Men så kul att alla vi töser var nästan samlade igen Sara, Emma, Elin, Li, Nattis och till och med Camilla var där wee ni är för roliga tjejer. Måste ses mera och oftare som förr i våra yngre dar..


Lotus blev det efter Sara där svepte vi cider, shoots och bira.. Dansa och härja på ett nästan tomt dansgolv, why!?
Hade visst vart fett med folk på Harrys men Sara ville till Lotus och jag var tvungen att gå dit eftersom min plånka återigen hamnat i Micke's händer, hur gör han!? eller hur gör den? jäbb jäbb jäbb som mr Horse säger..
Efter Lotus stod vi utanför kebaben sen for vi upp till Anders, shoots och grejer hOhOo full man alltid blir. Men kände mig endå jävligt lugn i lördags, skumt skumt med tanke på hur mkt jag drack... Kan det berott på att töserna var tusen gånger fullare!? hihi



Chillade hela söndagen med film och nån godis bit, alla slocknade till film nummer 2, Stardust då var det Zzzz..

Måndag morgon (today) ringer Hällby och japp japp kan du komma in så fort som möjligt ??
jaja hem hämta skor och åka till Hällby dunkade sönder stereon för att försöka vakna till liv, när är man vaken en måndag klockan 7!? äej fy..
Var med en jätte härlig kille idag ivaf en riktigt bra dag måste jag säga..
Vi råkade missa taxin han skulle hem med så jag körde hem honom själv istället han slutade visst lite tidigare än alla andra. Men det gick väl det med haha. slarvmajja här ;)

Nu ska jag glo mera film..så himlans trött fan

Wish me luck tomorrow :)

Sen lite ris här som jag höll på att glömma.. TALLINK YOU SUCK !!!
Här blir man bjuden på kryssning och får inte åka med fast jag sökte dispans, hora..ville ju så gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0