Personal Proffsen

Japp japp sitter här nu lite halv trött kom inte hem förens halv tre igår, det som inte skulle bli så sent.. Men aa som vanligt somnar man till tv:n.. Det är värsta god natt sagan att dra igång en film eller tv:n.. Jag slocknar om ingen snackar med mig eller sysselsätter mig, pyssel och stojj wohoo.

Hällby ringde och väckte mig igen, rackarns!! Kan dom bara inte ringa dagen innan eller på kvällen??
Ska iväg och jobba på fritids idag yippiie, Myrstacken yngre. Värsta kul saknat att pyssla med kidzen jue.
Men först.........Arbetsintervju på PP nu jävlar ska jag fixa jobb, taggad som satan!!
Efter PP ska jag ner och käka lunch hos kussen på Amarant och sen hällby 13-16..

Vad gör man sen idag då?? Bira på harrys eller latdag, så himlans skönt att vara lugn faktist. Kanske ska bli min nya grej.. for a  while. Bara jag har jobb så är jag hyffsat lugn MEN inte för lugn bara. Lördag är jag på Hvilsta igen ett par som bjudit över folk på 50 års firande av bröllop, de gifte sig på herrgårn för 50 år sen till och med, kan bli kul. Så också denna fredag blir lugn.

Jajja time to go.. Lufsen says hi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0