rast

tjillevippen
just slutat jobbet på Hällby och ska snart iväg på nästa i Hvilsta.
Kussen och jag tänkte väl hitta nån mat någonstans men var!?!?!
fOoOd

Lite trött idag faktist kom inte hem förens ett tiden igår det blidde en bira eller två på Harrys sen en till på Perrongen, var rätt mysigt faktist. Så himla stolt över mig själv att jag faktist gick hem i tid och inte fortsatte som jag var välldans sugen på att göra och hade gjort om det inte var för att jag jobbade på skolan.
Bättre att jobba på restaurang i sånna lägen ;)

Blir det bira ikväll eller film mys?
Film mys passar mig bäst har lååång arbetsdag imorn igen, bra Sandra!!
Måste kirra very much money to Magaluf resan yiiihaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0