underbar morgon

image396

Hohoo i stugan vilken jobbig dag jag trodde det skulle bli idag men såå fel.
Första gången jag vaknade till liv var av telefonen som ringde o ringde o ringde......
Hade nio missade samtal ett från någon okänd resten från Hällby och jag verkligen orkade inte svara eller gå upp.
Så himlans trött var jag. OM jag inte svara andra gången så lär jag nog inte svara den tredje heller ne då får man lugnt vänta tills jag ringer upp, ska det vara så svårt att förstå??
Aa lyckades somna om igen till slut och kliver upp vid halv ett, haha sömntuta!!
Ush känner att en lätt förkylning är på väg också, ont i halsen och allmänt slow.. FUCK inte nu igen.
Då blir det straff för han som kan ha smittat mig !!
När vi vaknat blidde det bubbelbad, så hiiiimlans skönt.
-Mamma mamma mamma  kan du inte också skaffa dig bubbel??
Sen var man ren och fräsch eller kanske inte haha dreads och ruffs i håret, stiligt ! Rök luktade jag med, mindre gott.. Men kroppen var ren och Sandra var nöjd...
Traska ner på stan och åt ---hoho lyssna på det här--- På McDonalds var till och med mitt förslag..
Första gången jag äter där i år. förra året åt jag på donkan säkert 3 gånger ;)
Jossan var inte på amarant i stan där jag annars tänkt köpa min köttbulle macka så jag tänkte prova något nytt, en chicken burger och en MINIMINIPÅTOKFÖRLITEN milkshake. En fin frukost, lunch och middag.
Står jag mig för dagen. Stort minus för personalen på McDonalds, damn finns det några segare!?!? Det är en snabbmatskedja.. sug min snabel säger jag !!

Såå vad gör man idag....Kanske ska hem till henne en sväng och färga fransarna sen se på Ratatoulie.
Lugn som man blivit, kanske ut och gå med fläsket också.. Kusinernas nya grej ;)

Mooiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0