Ute o går med fläsket

Vilken soft dag, himlans glad över att jag inte jobbade.
Men om dom ringer imorgon är jag ledig och redo för massa massa jobb.
Vad har hon gjort idag då?
Jo hon har laddat ner lite filmer som Surfs up!, Ratatouli, smokin aces och the ten.
Alltså är jag redo för en filmkväll snart typ imorgon känner jag nog för det.
Cyklade hem till Robban en sväng :) Han e sååå snäll o fin. Tackar sååå hemskt mycket för m&m'sen även om det var med nötter i, det går ju att skala. Min favorite m&m e den blåa förpackningen med minis!

Efter Robban trampade jag hem till Maria hohoo i stugan, vad står på?
Vi skulle se på Gynning sa Maria men baah det är fel dag ju! Gynning går visst på onsdagar?
Vi åt lite glass och jag färgade fransarna, fy satan så det svider. Ska det verkligen göra det??

Mötte sen kusinen vid Dannes och vi promenerade vidare till Statoil, triangeln, Zoo affären, Eskilsparken och sen hem igen. Vi är himlans duktiga på det här med promenader och riktigt kul har vi med.
Våran fantasi skenar inte alls iväg, igår skulle vi utrota stad efter stad och idag så började vi prata om min incident på Statoil när jag smällde däcket så alla som var i Statoil kom och kolla efter vad som small.
Där står jag med pumpen i handen och en cykel som inte längre kan stå -Vilken jävla smäll.
Den incidenten fick vi till att jag egentligen la av en så fet prutt och att det var alldeles grönt av ånga och viiidrig doft runt omkring mig sen spårade det bara mer och mer...
Jossan och jag ska börja rasta fläsket på kvällarna en rätt bra ide tycker jag. Kul att vara ute och gå om man har sällskap. I Usa gick jag ju varje dag med Candy och min käkra iPod men här har jag tyckt att det varit för kallt. Har ju endå gått mellan krogarna liksom ;)
Mer promenad åt folket......... haha promenad promenad (nu vet ni inte vad som kom upp i mitt huvud va?)

Jaja sov gott mina sötiiizar nu är det movie tajm...

Surf's up duuude


Kommentarer
Postat av: Carro

Gynning går visst på tisdagar. Det vat jag för jag kollade på det :)

2008-01-30 @ 12:21:20
URL: http://carrox.blogg.se
Postat av: sandra

Men jag ville se det i måndags :b.. tisdags var det ju öldags ;)

2008-01-30 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0