Vi kan allt

Imorse arbetsökande på städ firma och Janelings, Idag frisör imorgon fröken.
Oo vad jag är bra.
Fikade med Sara och Magnus på stan idag, Sara köpte jätte jätte fina träningskor!!
Efter fikan gled jag och kussen omkring i Tuna och lite varstans, middag på Roma..
Sen blev vi sugna på att hitta på något..
-Vi leker frisör!!
Jaa vi börjar med att slinga mitt hår i hätta, det gick fin fint jag gjorde fram och kussen där bak.
Där i mellan klippte jag henne oo såå fint det blev så kapade jag min lugg lite granna också.
Sen gjorde vi några folie slingor på mig and guess what!? Det blev fett bra =)
Det firades såklart med nån öl, annars hade det aldrig gått ölen är en viktig procedur..
Så vår nya firma "Vi gör allt som är lagligt plus lite till.... men säg inget till polisen"
Mottot -Det löser sig, det är inte hela livet om det blir lite fel.
Bara o ringa om ni behöver en make over ;)

Så man är mångsysslare nu förtin.. Lämna in Cv på janelings, skulle vara kul att få ett jobb där. Personalansvarige var inte där men kommer imorgon så jag tänkte att jag ringer på måndag och hör efter lite, för jobbig ska man vara när man söker.. GE MIG ETT JOBB MON'!!
Har också sökt någe städjobb men det e ju morgon jobb, jag och mornar går inte allt för bra ihop men det var rätt schyssta cash..
Imorgon ska jag jobba på Hällby skola och ha lektion med Geting äldre, hjälp! Hoppas kidzen e på bra humör och att jag känner igen någon av dom.. Länge sen jag var på Hällby nu, jag trivs bäst på fritids för där e det lek och pyssel.

Ne bäst att sova nuu.. upp och jobba imorgon, startar klockan 8 slutar 12/14?..
Sen blir det förfeeeest inför the cruise, yiiihaa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0