Arbetsintervju - säljare

YaoO Klacklas här har tipsat mig inför sitt säljar team för mobil deal, aiight!?
Så idag vid klockan tio tåg jag T-banan dit, lite kul att få glida omkring ensam här i stan och tro att man hittar.
Det visade sig sen att det bara var en station härifrån och att det hade tagit mig kanske 25 minuter att gå (max 20 minuter hem, fet uppförsbacke som försinkar tiden dit) !
Tommy the boss plockade mig där vid t-banan typ och vi körde vidare mot kontoret.
Bara ungdomar eller aa upp till 30, då e man väl still en ungdom!?

Jätte trevlig personal må jag säga och alla var positiva.
Intervjun gick bra och de verkade redan ha bestämt sig att de vill ha mig, eftersom jag är en positiv glad tjej med bra telefonröst!? haha jag som låter som ett barn i telefon, ikke sant!?

Jag lyssnade lite på hur det gick till att sälja abonnemanget och det verkade väl inte allt för svårt, MEN jag vill inte sitta inne på en stol och arbeta i en telefon hela dagarna. Även om kollegerna verka hur softa som helst, har musik på och härjar omkring, sen en gång i månaden på fredagar bjuds det på bira ;) haha lockande!? SVAR JAMAICA.
Sen om man säljer bäst vinner man en Iphone och en tripp till ORLANDO, hajar ni FLORIDA!! Sweet.
Jag kommer att tjäna 200 kr per salg men säljer jag inget får jag heller inget.. Nu säger de att det är omöjligt att inte få någe salg så hoppas på det ifall jag nu ska ta det här jobbet. Ska fundera tills på fredag.
Grejen e den att jag måste ha ett jobb NU illa kvickt, annars e det kört. Måste ju kunna betala för sig och då får man ta vad som ges. Det e endå rätt bra arbetstider för helgerna är alltid fria, precis som Micke o Molle har (borde egentligen skriva Molle först men låter roligare med Micke i täten).

Kluven japp.. men det e fina pengar om man säljer bra, om jag säljer kanske 6 stycken på en dag 6*200=1200 nkr (150 kr/h). så e det ju endå rätt fint, hur det e med skatten vet jag ju inte än då.

Vad skulle ni gjort mina damer o herrar?
Ta jobbet tills vidare eller hoppas på att nån annan nappar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0