Arbetsintervju = Snutförhör?

Arbetsintevju klar igen... Hoppas för helvete att jag får det här jobbet!!
En Italiensk restaurang, Olivia med pissa o passa.. mm me like !

Men det var värstaste snutförhöret att gå på, frågor som har du en kjereste? ska du ha barn? har du barndomskompisar kvar? Vad är dina negativa sidor? vad gör du då? Hur bor du? Är dina föräldrar tillsamans? gaah fem sidor papper att svara på.. Vad har dom med de frågorna att göra? E inte det min ensak kanske....
Hur som haver tyckte jag att det gick bra.. gött det.
Tog Trikken för första gången själv också, tjatjiiing!
Men hem ville jag gå, tar 40 minuter från mig till Aker brygga.
oo just det lönen där skulle ligga på 113-125 plus tipsen sen då och när han räknade ut på den skulle man tjäna ungefär 200 kr i timmen.. Oyea! På restaurang jobb liksom. Vad fick en 20 åring hemma? 96-100 kr typ.. och lite snålt med dricks.. man tjänar nån tusen lapp i veckan på bara tipsen och det gillar jag, är liksom i stort behov av pengs ;) Alltid för jävlar vad mycket affärer de har här och en toppen bra H&M !!  Jag som inte vart så förstjust i h&m tidigare, men här blev jag såld...

Idag ska jag och Molle ner på staden och leta bursdags present ;o)
Solen skiner för en gångs skull nästan på heltid här, WAAOW !
I våras var det ju toppen här och nu är det bara moln moln, jag blev blåst..

äsh... nu draaar jag, jalla hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0