Bilder ifrån Tunisien

Har nu fått lite tid och ork över att äntligen ladda upp lite bilder från Tunisien, min o Saras Toppen resa !
Älskar dig min vän !! Vi måste ut på fler reser känner jag.. =)

Sara o Sandra i SKAVSTA.. törstiga från start....
 
Vi utanför vår Bungalow (vårt första rum.. stranden och öl !
   
Ali vårt husdjur... Sara o jag provar snygga glajjer ;) Sara med två feta britter. o jag på vår terass.
    
Solndegång och svensk öl på stranden,
   
Fest med Slovakier, vi hajade nada vad dom sa. Men jävlar vad sprit vi drack. kanske syns? oyea
    
Schlitna, vi!? Gled omkring på ett "pirat skepp" inte allt för skoj, men vi mötte ju några svennar.
   
Våra kompisar vi  mötte på båten i el port kantaoui.. Sandra o Sara i Tuk Tuk. Sen presenter åt våra käraste. Bobban yao!
   
Coca Cola and diet coke på Arabiska.. sen vår utsikt från hotell rum nummer två, vackert ! Där låste vi också ut oss så Sandra fick hoppa ut och klättra runt på taket!
  
Mera shopping och bira på Port el kantaoui..
       
Kamel tripp ! Fett kul, fast åsnorna var nog roligast, right  ??
      
Time to party, Living banana !
     
Halv trötta efter festen vid frullen, sen in på trånga Medinan för shopping !
  
Beach party, med uppträdande och åsne/kamel ridning o massa dans ;)
  
Last day in the pool.. let's have some fun girl !
      
Det var Mongoloid Sandra unt Mongoloid Sara's trip till Tunisien.. Bip bip bipbip skadade
 
Snyggast i Africa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0