Livet är fint here in Oslo.

Den här helgen var heeelt galen, fredagen sa jag ju redan lite om men så kom ju också lördag och söndag.

Lördagen kilade vi till monopolet, tre flarrer sprit köpte dom.. Sen glass på donkan.
SÅ var det dags igen, vi satt här och velade om vi skulle ut i skogen eller inte.. Ugglor i mossen.
halv tolv typ så kilade vi till t-banan mot skogen. Kriss satt redan där med sin Captain morgan och 20 minuter senare så var vi framme, nu hade vi 40 minuters walk framför oss.. eller det var tänkt 40 minuter som blev säkert 120 minuter. Genom skog, bäckar och sumpmark, i högklackat !
Väl framme tok svettig och i fin form så var det fan schysst. Det var inte en jätte stor fest men trevligt folk och fin fin musik !
Jag hade det bra ivaf =) Massa snurriga glada typer.. vi åkte därfrån vid 7.22 för det va för jävla kallt !!

Vägen tillbaka valde jag ! och den gick bra mycket smidigare.
Lagom slitna fick vi sitta och vänta på t-banan tillbaka sen, tror vi alla satt och typ halv sov när den kom fram.
Hemma sen typ ihjälfrusen och blå, tvärdäckade jag i sängen så sött med födelsedagsbarnet..

Söndagmorgon, jahopp! Sandra har ont i magen och tänkte chilla till vänner.
Det gjorde hon iofs, men Molle kom och släckte hennes törst med sprit då och då sen vips var man på fyllan igen.
O folk kom det hit var ju endå Molles B-day.. haha han hade en lång födelsedag här i helgen ;)
Jävligt bra helg =)
Så förbannat trött i måndags bara, men när guttarna gick till jobbet så röjde jag bort lite soper o skräp.
Sen glodde vi film när de kom hem, Heben somnade iofs direkt men vi andra två såg på The happening = NOT GOOD!

Tisdags... har vart på Skattekontoret och ordnat med pappren så om tre ueker kan jag få lön och så kan jag börja ordna med mitt norska legg och bankomat kort. oyea !

Sen har Klacklas den busen sagt till sitt jobb att jag vill börja där, jaså!?
Så en tjej ringde mig idag och imorn ska jag på arbetsintervju.. aj då !
Jag som har telefonskräck ska på en intervju om försäljning via telefon..
Har också skickat in CV till 4 andra jobb så får la se vad som rings..
1 leksaks affär Sara ;)

Nu har jag mött guttarna vid T-banan så nu ska vi dra en durre sen glo film o äta chirre, jag TRIVS här !!
Har världens bästa sambosar, vi är värsta utlänningarna här. En turk, En Polack och En Svenne, vilken miX.
Livet är GREAT, ge mig bara ett jobb nu...

Saknar mina vänner i Etuna staden though

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0