ett hej till er...

Hej håå.
Flytten har funkat fin fint, en jävla lång resa bara.. puuh !
STORT tack till morsan o Per som pallade köra, sen också fars för att handla med mig. Yiha, bra avslut av stan liksom.
Lyan är inte jätte stor men mysig o vi har en fet balle och fetare takterass som inte e riktigt klar än.. snart såå. wohoo
Jag tror jag kommer att trivas.. Himla fresh lya sprojlans ny vetty !  Ska lägga nån bild på den sen när kameran funkar och vi har fått ordning.. Men tjejer, ni kommer väl hit snart endå??

Igår var jag och Molle nere på stan och handlade såna där städsaker och ting, sen  åkte vi till kriss och Tina för att hämta stereo och tv. Sen blidde det sprit tajm här.
Så slirade vi runt nere på stan en vända för att sen hamna i lyan igen, då var det bluX vill jag lova.
Knata omkring här i mitt lilla dockhus, tihi.

Idag då.. vi har just vart på vin o sprit monopolet BOLAGET Yao.
Sen ska vi ut i skoga, ugler i mossen.. eller vädret e fel. Blir det inte molnfritt e det nog kört.
Men annars vore de skoj skoj skoj. studds studds studds.

Nej hjälp trött jag blev, tänkte skriva en massa saker men jag har inte tid känner jag.
Får bli nästa gång!

Adios adios senapsås !!

Kommentarer
Postat av: sara

i know, blogga mer nu.. grr. hehe joförsig är jag dålig på o blogg jag med , får bättra mig också!!! saknar dig tösen jag o anders tänkte komma o hälsa på er om ett tag ok?? blir väl skoj?

2008-07-09 @ 10:25:49
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0