First time..

..jag mötte mina sambosar, Micke o min kära Molle såg det ut ungefär så här en lördags natt
 
På club Pi, Phobium spelade..aight?

efterfest...... och sen i trollkarlshuset hos de två Karlstadsborna, söndag morgon.


1.Spektakel mössan... 2.Sandra och Heben (vårt barn)... 3.Mera spektakel tjej...
4. Molle ger Sandras Ipod Mjuziik.

Också denna gång jag bestämde mig helt klart för att Oslo War grejjen, and now -Here i am !!

Snart kommer dom hem =)... Och Kussefin med Armani kommer nu i helgen wa wa wa? Ellier lilla Caroline, kul med besök liksom.. även om lyan inte e allt i ordning :b

Imorgon ska jag och Tina hitta på något, hoppas solen skiner då också så vi kan chilla på stan eller kanske i parken.. Jag gillar ju Sofienbergsparken.. Får se vad hon känner för att göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0