harn i tänk på de här?

FÖr två helger sen så sa en Robin något som inte jag tänkt på faktist..

Basshunters låtar typ "All i ever wanted" o de andra som låter likadant har samma melodi som "Daddy Dj"..

Daddy dj please take me to the party..yihOo'



Ne jag har inte så mkt att göra nu, himla rastlös.. Funderar på om man ska upp på taket en sväng eller vänta ner solen på ballen. Trött på att vara ensammen då, har aldrig haft så mkt ensam tid som nu... Det suuuger man' !
Men det löser sig, idag ska jag ju ordna mig ett jobb på Scotsman !
Woho ser fram emot det, är ju faktist kul att provjobba men roligast vore att få ett jobb vilket inte borde vara helt omöjligt nu när augusti kommer och alla sommarjobbare kilar hem till Sweeden.


-stay with me, don't fall a sleep to soon, the angels can wait för the moment...  (Ironik-stay with me)
haha vilken uppåt låt det kom nu på radion då ;) Men den e för jävla bra, en Emman låt.

Kommentarer
Postat av: sara

meh halååååå, det har vi ju veta länge om låten ;)miss u

2008-08-01 @ 09:06:27
Postat av: Sandraa

haha har ni redan sagt det till mig? jag var full och bah wow vilken nyhet! jaaja man e lite efter serru

2008-08-01 @ 13:09:07
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0