Hon var här...

..YehOoo Kussefinen och Armani våra första etuna besökare, accept for those who all ready live here.
De kom hit vid sextiden, med massa öl och lampor.. Vi har inga såna här liksom ;) Vi hade en och den pajade !
Det är knas kontakter här i väggarna med så våra svenska lampkontakter passar inte i hålen här.. jaja.

Vi invigde ballen med cigg och öl. Sen vidare upp på taket för en cigg och öl till ;).. Jag=stor rökarn !
Sen kom guttarna hem och sen komde det några till..
Vi kilade vidare mot en fest, det där stökiga stället jag tidigare vart på, där var det fett med folk. Haha de verkar leva ett så okontrollerat liv i sin lya så det finns inte.. Där vet dom knappt själva vilka som bor där eller ej.. Men det var väl sådär där så vi vandrade vidare ner mot stan och såg de att kusin och Armani var borta. De hade taggat vidaer till Plop. jaså!?
haha vi mötte dem nere på stan sen och gick o gick o gick. Mötte på Jocke, Faltin och nån mer Etuna folks ;)
Vi skulle dra en bira på ett ställe men var ju såklart för unga, 23 ! Aafaan.. well wi taggade hem och drack lite till tills vi alla stupade... hyffsat lugn helg de här endå må jag säga. ;) Det var ju lite planen också även om jag var tok full så var det endå inte så hård helg.
Var hur glad som helst at min kussefin var här i alla fall, nästa gång får hon ta o stanna hela helgen. 1 natt är för lite för att röjja här.. Tycker moi !
Jo Armani, kul att du med kom... ;o)
-Öh jag tror det regnar?? (känner efter)... ugh



SÖndags morgon, Jossan o Armani kilade så fort Jossan kunde stå upp ;) Satans bakfulla typer..
Vi andra gick o mötte Molles mor och shoppade lite munchy's för kvällen, sen låg vi på golvet framför tv:n så gott som hela kvällen.. massa chill ! Jag var FET ! haha untz untz... Saknade mjukbrallefamiljen faktist ! Söndagar was the shiit.

Love you kussefin !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0