Kontrakt

WohOo efter en jävla härlig lördag i Karlstad som min älskling ordnat så bra som alltid så bussade vi iväg till Oslo på söndagen, där blidde det chill hos Kriss och Tina. När det sen var läggdags sov vi i deras lilla lilla kök på en luftmadrass som trängdes mellan skåpen, kanske inte låter så soft men det var det ;).

Måndag morgon, THE day !
Sandra o Henrik käka frulle på Narvesen (typ deras pressbyrån/kiosk) sen mötte vi vårt barn Micke. Hur nu det gick till darling? Sen bar vi iväg mot vår mäklar tant för att skriva kontrakt, waaa nu gäller det !
4 Papper signades och vi tre har fått vår lya.. BoOyahh!
MickeMolleSandra

Värsta underbart, känns för jävla bra !

Jag har iofs inte sett lyan än men det är en trea, med en hyfsat fet balle och diskmaskin.. ca 6 minuter från sentrum, se på den ja !
Ligger mellan l güneløkka och grønland i ett helt nybyggt område.
*lyckoskutt* vad glad jag e..

Något som e mindre kul är vad jag just håller på med nu, PACKAA! Vad ska man ha med sig? Hur mycket ska man ha med sig? vilka grejor? Hur ska det få plats?
Snälla mor och Per ska skjussa oss till Oslo ivaf, eftersom min SKÖNASTE säng ska med !! Sen ska vi hämta upp två fåtöljer i KD hos Molle. Blir en jävla lång bilresa eftersom man med släp bara får ligga i 80 km/h. Så Per hade en ide, vi åker när det är mörkt så man får gasa på lite ;)

Min dag idag då blir att packa, åka till Willys med farsan för att köpa på sig lite billig mat tills man åker till det dyra landet yaO, skruva isär min säng och sen om jag hinner eller fan jag måste ta mig tid!! Träffa mina tjejer över en öl !
Vet ju inte när man får se de nästa gång, but i hooope they'll come and see me real real soon!
-Heey grymt party liv i Oslo !!
Och vi kör igång redan på fredag, ut i skogen =) Sen söndag blir det kanske där va plOp har sina spelningar eftersom det är en väldigt speciell kille som fyller år då, -ja må han leva !

Ja det var lite från idag då, behövde ta mig en paus från packandet men nu får jag köra igång igen så det blir klart så jag hinner träffa mina kära vännor!

CiaO

Kommentarer
Postat av: Anonym

byye byee ses snart darlo :)

2008-07-04 @ 08:33:25
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0