Måndag sa jag..

Hjälp! gissa när jag vaknade, HALV ETT!
Vad har hänt, jag som alltid eller ett tag, var uppe med tuppen... Detta måste styras, jag har för mkt fritid att sova bort liksom.. Måste börja pyssla med något..

Idag ska vi åka gratis buss till IKEA, köpa svensk choklad kanske!? Deras Marabou här heter Freja (eller Freia?) och smakar inte ens nära ÄKTA Marabou... Är det ens lagligt att göra som dom gör? Kopiera ett så bra orginal till något som inte smakar korrekt och använda sig av samma utseende och smaker?. Deras Estrella heter Marud här och smakar väl detsamma.. chirre som chirre.. Men varför kan dom inte heta som hemma!?

Nu kommer de snart hem och jag som skulle hunnit till Scotsman innan och sökt jobb.. Får ta det imorn istället, mm där behövdes personal fick jag höra.. jag är en bra PERSONAL ! hihi hoho hahaaa.
Styrt lite med Adecco ivaf, trevlig han den där Espman.

Jag v i l l  jobba i en lyftkran, det är jobbet för MIG !! Hittar inte hur man söker ett sånt jobb bara, vad kan det heta?
Lyftkrans chaufför? fett chilligt, bara sitta högst upp och styra lite samtidigt som ingen ser en och jag kan ha en kikare o stirra ner på alla andra.. Passar mig förtträffligt.
Just !! Man får ju en Walkie Talkie också.. aaa det är ju toppen, fett pra !!

Denna helg som kommer fyller Tina år, undra vad som sker dårå..

KooS på er gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0