På väg...

...till Adecco idag då. Har inte hört något från Olivia än då, men jag ska ha mina pengs så de borde fan ringa snart.
De får en dag till att ringa sen ringer jag igen och hör vad som sker.. Heey jag slet hårt de där dagarna!! Ska ha betalt.

Var på en till arbetsintervju igår på ett brasserie, där skulle de även erbjuda mig att få jobba lite runt omkring och inte bara på samma ställe. Det kan ju vara kul, men hur ska jag förstå hur de snackar i Bergen? :b Restaurang chefen på Olivia snackar lite som bergen och jag tycker det låter lite danskt! gaah det KAN bli kul haha.
Får se hur det går med det jobbet, de skulle höra av sig i slutet av veckan. 
Det som var lite sämre med det stället är ju att de inte alls har lika många gäster som Olivia och då heller inte lika bra tips! o jag ska ju jobba sönder mig snart och tjäna massa miljoner kroner så jag o min kära kan kila abroad ! ikke sant? ;)

Ne om man ska palla dra en durre så man ser lite vaken o fräsch ut när man ska intervjuas, igen o igen.
Jag har nu blivit expert om att prata om mig själv, himla kul faktist ;)

EmmAAa aa!! puttenuttan, kom hiiiit  !!

Kommentarer
Postat av: Emma

säg en helg och jag kommer =)

2008-07-30 @ 16:51:43
URL: http://emmizeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0