slutkörd

Efter en så himlans hård helg.... jo igen, lugna tider pratade vi om.. Naee det finns inte här, inte när solet är framme.

Fredagen satt vi i skiten på jobbet, jag hade min egna station.. sprang rumpan av mig och fick inte end behålla dricksen som MINA gäster gav mig. Även om jag fick mycket hjälp med maten så var det endå min station så tyckte väl att jag borde fått lite dricks där.. men tyvärr fick jag se hundringarna kila vidare mot en annan tjej..
Hur som haver det var kul på jobbet men för jävla stressigt, tydligen värre än vanligt.

Var helt speedad när jag kom hem vid halv elva och drog mig en grogg på taket med Henrik och Imran.
Sen blev det food på Seven vid tolvtiden och film.. Molle somnade ;) hm..har jag redan skrivit det här ? känns som det..
Förvirrad tjej..

Lördagen blev det bad i havet, SALTVANN :D sweet. jag hopade o dök från nån sorts kant. äntligen !!
Det var jag Tiina, Chriss och Molle.
Sista doppet jag tog var med Chriss och då skrapade jag upp benet, blooooooood !
Så nu ser jag lite trashig ut om benet men det får man ta för underbart var det allt ;) jag älskar att bada !!
Bitch, var e du min bad vän. Hon gillar att plaska runt och hoppa som jag ju =)
Minns vår ljuva dar i Vilsta o Näshultan ;) i miss you !! Luder & Bitch.

Senare på kvällen for vi till Sofienbergs parken, där var det F E T T med folk..
Hur skönt som helst, fast det var mörkt kunde man sitta ute..
Jag drack o drack och snurrigt var det.. Hände en himla massa spacade prylar på vägen från parken.

Sen kom ligan hem från Ice Cube konserten och jag låg o vilade i sängen en sväng, målade lite fina bilder ;).
När jag kände mig bra nog kilade jag upp på vårt tak där det var lite e-luva.
Sen hade jag problems med att sova, snurra omkring i sängen :b

Sover för jävla illa nuförtin, men sjuka drömmar har jag ivaf. Borde göra en film om mina drömmar haha, psykoligiska swirr snurr filmer..


Annars har jag vart på 2 timmars promeniX idag, ner på Aker igen på intervju för Bord o Brasserie restaurang som ska bli mer Lounge sen.. Det gick nog bra i think.. men inte alls lika mkt gäster som Olivia har (alltså inte lika mkt tips).  Men får la se vart man hamnar nu, ska till Adecco imorn också för en extra intervju. !?
Jo om jag får jobb på brasseriet så kan jag få möjlighet att åka till Bergen och jobba sen på lite andra ställen där de har restauranger, det kan bli skoj. Sen att man får lite mer utbildning inom dryck :) YihOo dryck tycker jag om.. Kanske ni all ready know ;) törstig brud här.. vill ha en MJÖLK DRINK NU NU NU NU NU NU NU ...


Nu är det kylling dags med B-sås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0