solet, bada, norwaY

(något knasa sig med det här inlägget, det skulle kommit i lördags morse liksom)

wohOo för första gången i världshistorien ska Sandra äntliiiigen få plurra i norges hav eller sjö. yihaaa !
första gången jag ska bada i huvud taget i skandinavien på um två år blir det va nej ett va?
Var ju in Florida förra somarn/höst/vinter...
Alltså blir det heller inge sumpan för mig i år igen.

Nu väntar vi bara på Chriss och Tiina, -hoppas du blivit piggare nu snart.  Vore himla skoj om du haka på till beachen Tiina !! :)
Annars får det bli o ta en båt från Aker brygga till en Ö.... Finns många valmöjligheter när man bor så här i kempe flotta Oslo !

Hittills har vi chillat på taket, it's hot !! och ESKILSTUNA, haha vi har två grader varmare än er idag med ;) booya !
Jag har min egna lilla tävling här tror jag..

Blev faktist en lugn dag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0