Hallåååå i det blååå

Hej allihopa, freitag igen då.. (sandra) sweeeet. (sara) Duuuude!
mm Sara är saknad !! till max..

Igår var jag och Tina nere i byn, som de heter så fint för att gå omkring lite och spise.
När vi började gå ner på stan så valde vi såklart fel väg och så knas som vägarna är här så går det nite att bara gå över gatan och hamna rätt igen, så vi fick gå cirka 2 km åt helt fel håll och skruva omkirng tills vi till slut var nere på Karl johans gate (huvudgatan här, typ kungsgatan in E-town) Där kikade vi runt lite på ZARA kul att det finns fler affärer här än hemma. Jävligt stökigt då.

Käk blidde det på T.G.I Fridays (oyea soooo american).
Jag smällde i mig en Chicken Alfredo without union and tomatoes, off course ;)
Tina drog en sorts kyckling sandwich, må jag prove nästa gång! såg smarrig ut, förutom mayo och grönsaker.
Sen kilade vi tillbaka hem till mig och såg på "What happens in Vegas" (andra gången för mig) men hjälp vad kul den e ! Ska lätt se den en tredje och fjärde gång!

Sen blev klockan nio och dags att möta våra grabbZ.
Då köpte vi munchy och det blidde movie med Micke o Molle, "Fear and loathing in Las Vegas".. guess what, jag däckade! så som det ska va.
En apsolut lyckad dag, skönt att man hade någon att vara med när grabbzen var på jobbet.

Fredagen Kilade upp och var på intervju med Adecco (thank you Ulf) vid tio tiden. Allt gick prima och han sa att han kanske kunde ordna något litet nu till Juli, men annars e det i Augusti som det gäller. Såå jag har bestämt mig, tänker inte ta ett tele jobb (?) utan får leva fattigt till Augusti och jobba stenhårt då. ;) Vill hellre träffa folk än ringa o tjata.
Efter intervjun så gick jag till Akerbrygga (fett fiiiint) och knata omrking på alla restauranger och lämnade ca 10 CV:n.. alla sa det at i Augusti kan vi behöva hjälp men inte nu.. soo i hope so.
Var en aningen läskigt att bara klampa in och lämna över sitt CV och göra reklam för sig själv :p
-but i did it !!

Nu sitter jag här med en Pilz och en massa folk som just trillat in. trevlans! Fler blir det och inga sittplatser.
Men imorgon bäst av Allt KUSSEFINEN kommer.. vågar man tro? Jaja ja jag vill ! =D

Ne time to bli social och äta en apelsin kanske



CiAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0