dagarna som gått..

wii. solet har nått Oslo igen o igen... det är trivsel det.

Ännu en helg har gått och fortfarande trivs jag fint här !
I fredags var vi ute på en road trip till nånstans utanför Oslo närma sverige, det var rätt kul faktist fast jag var så grymt sur att vi var tvugna att göra den på en fredag när solen stekte mig !
Hade jag fått bestämma hade jag helst chillat i en park, man måste ta vara på solen när den e här liksom.
Men med några öl så blev också det skoj.
Sen kom det folk hit, Micke plockade upp några från sin road trip till karlstad för att hämta möbler.
Oyea ! vi har en lampa, tv bänk och bord ;)
Öl och sprit blev det, mums !
Mickes sköna syrr kom också, "kat lee" .

vid tolv, halv ett bestämde vi oss för att gå på Roffes party på Living Room.
Där var det drag, jag drack en bira sen dansa dansa dansa. kul att få dansa av sig lite, länge sen.
Blir inte mycket dans utan er tjejor !

Sen var det visst efterfest här, som inte jag och Henrik ville ha. Fy vi morrade i sovrummet !
 Vår fulle sambo förstår inte så bra när spriten tagit över ;)
Var as säker på att vi skulle få klagomål, men jag tror vi klarade det. oyea oyea

Lördag, aj magont så in i helvete. Låg o slappa i massa timmar, fortfarande e-luva här.
Sandra var för jävla trött på psy musik då..
Sen gick alla och jag somnade och vaknade av att det var dags att börja snart igen.

Tina, Chris och en till kom in. Tina var så jävla fin i sin outfit ;) Bursdags barnet där..
Sen körde vi på här hemma bara, var hur soft som helst.
Rätt snurrigt också må jag säga. haha Sandra var EJ stabil.

Söndagen var det deget all day long. . kika animerade movies.

Måndag var jag och suze down town och shoppade lite granna i solen.
Blev en t-shirt för mig och ett par pilotisar.
Sen dog jag av jordens huvudvärk och dagen var THE END.

Kommentarer
Postat av: sara

Vi har också sol nu men jag jobbar veckan ut. när börjar du jobba?

2008-07-23 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0