Avslutning på Hällby skola

Oj oj, vilket kalas väder eller vad sägs?
Jag som skulle ha klänning och vara lite ljusklädd, pyttsans! Vi kör på svart ;)
Barnen sjöng och träden blåste.
Inte ens rektor talet var så långt och jobbigt som jag annars brukar tycka.

När vi haft avslutning med hela skolan och klassen var det dags för personalens avslutning och säga hej svej till de som lämnar skolan.. Också mig visst ;)

Tårta och massa blommor delades ut.

Först fick jag en blomma i vas utav de i Getingboet laget (där jag arbetade) wii vad snälla dom e :)
Både jag och Pernilla fick det. Thank you thank you.

Sen bland hela skolans personal fick jag gå upp och ta emot en somrig bukett av rektorn.
De tackade för min insats på skolan (så kan man väl säga? ) Att jag ställt upp när de ringt och att jag så lugnt kom in där i sista minut med D och hjälpte honom.
Kändes kul att dom tyckt att jag vart till nån nytta liksom ;) Jag som annars är så snurrig.

 


Jajaa en trevlig dag var det och nu vet jag att de har gillat att ha mig där på skolan och ifall det krisar sig i Oslo kan jag säkert alltid komma tillbaka som en vikarie igen. En liten trygghet ;) Meeen nu hoppas jag fan på att det går bra i Oslo, kännder det lite på mig också att det ska göra det... så det är lungan sa jag !

Jag och Sara kilade och vaccinerade oss sen, så HAHA alla ni som tänkt smitta mig med hepatit A, nu ere köööört mannen! Sara blidde helt kallsvettig av sprutan medans jag faktist inte kände något alls.
- Yes, i know i'm kind of coooool !

Nu är det bira och fotboll som gäller, naglarna i målade och gula linnet med.. GooooOOOo SWEEDEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0