eviga väntan

baah baah baah..
Fredag den 13:onde jo tack.
Hade en kul åktur just med Fjalar och Claesen, galna pojks de där.
Det var morsom, den lilla tur det blev.
Nu då.. sitter o väntar igen.. buhuu
Tatt mig en grogg ivaf, men jag har helt tappat intresset för att festa inte ett dugg sugen faktist.
Vill bara ligga och glo film... fast endå känns det som man måste hitta på något.

hey hey heeey you Sandra man kan vara hemma en kväll, you won't die.. or will i ??

Nää... Som tur är har jag en good mjöldrink och härlig trance att lyssna på and that makes me happy and a little bit calm.
har endå en jävla stress/orolig klump i magen... hums.. det är inte min grej, vart tog mitt okomplicerade chillout liv vägen? Är det så här bara för jag inte har någe jobb nu och är på väg att flytta!? i don't know..
En drink till på det...

Imorgon blir det fotboll och bira, garanterat ! :-D

CiaO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0