Giggle GigglE

hihi vad det skrattades i helgen, som att vi var på en resa i skrattandes värld..
kanske vi var!?
Så det kan vara en lååång fredag kväll och lördag dag + kväll.
Hårt körde vi.
Molle kom hit vid 10 tiden och vi mötte upp Emma o co vid ett tiden..
Efterfest hos Emma.
Det kom en del folk och kul hade vi, jooordens garv noja all the time.

Te möte och samling på toaletten kanske varannan timma för att gå igenom kvällen.. Hur det gick!? haha mera garv.
Så sjukt kul tjejer and boyz.
Färgkrig hade vi också, låg i en hög på golvet och brottades. Jag, Camilla och Emma.. ingen vann alla var färgade endå, gula o blåa ;) -För vi är svenska fans allihopa !!

Hux flux försvann alla och det var bara jag, Emma, Molle och Fjalar kvar..
Jag o Emma hade fest under täcket haha.. Försökte döda Ludde på väggen, han vägrade!

Festen fortsatte långt in på lördagen och vid sex tiden var det fotboll hemma hos mig, jävla skit har inget mer att säga om det vaaa.. fast det var myyys! ULTRA.
Tvär däckade efter matchen typ och vaknade på söndag morgon, vart tog kvällen vägen?

Söndagen var det chill, pizza, film hos Nico och film här..*myys*

Måndag = Sandra sooooooooooooov.

Lite så här såg det ut, varna känsliga läsare!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0