God morgon!

Grymt igår, oyeaa!!
Sweeeeden waaa ;)

Fy nu vill jag ju helst inte kila till jobbet, men baah sista dagen får man väl offra sig.
Jobbar till två, sen måste jag röja upp lite här hemma.
Får ju fin besök snart, wiiii only two days left! Den här veckan har varit åt helvete lång hittills.
Så för att snabba upp den lite nu då så ska jag och Sara röjja ikväller.
Hoppas vädret blir bättre för just nu är jag inte så röj sugen, where's the sun duuuuude?

ae nej time to go to work, e på Lejonkulan idag.. Fritids, hur många pärlplattor ska jag göra idag?

CiaO !

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tihi, tack =)

2008-06-11 @ 19:23:49
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0