LooptroOp - Västerås

wOhOo Nico den haltande galningen messa imorse.
"Vad sägs om Looptroop i västerås, bangar du?"

WohOo "mälarfestival" nånting, apsolut att jag inte bangar en sån härn "vacker" dag.
Missar ju Hultan i år igen så då får man nöja sig med de lite mindre ;)
Blir iofs Tunisien och Molle istället, lite grymmare o ännu bättre. hah

Vill iofs dra och festivala så hoppas jag snabbt hittar ett jobb och att jag har bra timmar :p
så man liksom hinner kila iväg på någe mer..
Annars måste det ivaf bli en sista minuten i höst, behöver värme!!
Resepengar önskas!! 1 September fyller tösen år, R E M E M B E R ! haha

ne nu ska jag välja skor sen börja röra mig emot Nico va...Börjar knäcka biran, mm MM mm..
Var på grönan idag också så man klarar morgondagen/kvällen, Sötiiz & Blåbär är rätt så törra i näbba.

Och du där..... Sluta skruva mitt huvud !!


Ha en bra kväll mina päron och äpplen

peaCe


Kommentarer
Postat av: Milton

HEJ SANDRA! ALLT BRA? :) Kramar // Hampus Numera MILTON!

2008-06-13 @ 09:10:04
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0