Denna månad

händer det grejer på kartan..
Imorgon går David ur skolan, hej dåå kompis !!
Sen efter det blir det Tunisien sprutor med Sara, tycker det ska bli kul faktist.. Var länge sen jag spruta mig, tänk om man blitt sprut rädd.. Kan bli kul att se.

Tisdag, avslutning. Vaccineras. FOTBOLL OCH BIRA !! Tjejer, är ni på nu?? Gult och blått.

Onsdag, Jobbar min sista dag på Hällby skola. Kommer att sakna eleverna en aningen.. Yapp. Sen då? ska man kanske dra ut sen?? ;) Min första onsdag på evigheter..

Torsdag, i wish you'll be here then... Annars njuta av att semestern börjat ;)

Fredag, now i'll see you for sure! Ut i skogen kanske, annars e det partaj!
Blir säkert en grym helg som alla andra.

19/6 TUNISIEN ;)

27-28-29?/6 Luftballong !!!
Den helgen blir det också flytt till Oslo, om vi nu fixat en lägenhet.. eller um vi o vi, jag kan ju inte precis haka på och se vad det blir för lya men det gör nog boyzen himla bra. Jag vill ju helst ha Balle, gärna badkar och att vi får ett eget rum så är jag himla nöjd :)
De skulle kika på en i vad dom säger Snobbområdet Frogner idag.. från ena Snobbtorpet till nästa, Waaah.
Jag, darling, Heb och Jase (?) blidde det.. iiih Sandras typ första lya med tre gutter and heey den bästa gutten också!!.. Hajar ni vad kul, läskigt och joooo kul!? oyeaa
Jag längtar så jag spricker. Ska bli så sjukt skönt att få flytta härifrån en sväng igen, i need it !
Kommer sakna mina polers thou...Men ni hittar la till Oslo?!

Jag och Tina ska upptäcka Oslo när jag flyttat dit ;) Hon hade visst inte gjort det än och jag är ju alltid smått dragen när jag knatar omkring där.. trivsel iofs! everything is trivsel with you. Hon verkar himla snäll och wii en tjejkompis ;) tjejsnack aa ni hajar grejen va? Man får aldrig nog av nya vänner. Ska ju endå bo där :)  Allt känns så sjukt bra nu.
Tror fan det här kommer flyta på fint.. Bara jag hittar mig ett passande jobb nu.. Dissade Bagel & Juice igår, vill hellre ha något annat. typ mindre tänka och mer slappt.. .Lite sån jag e.

oj, nu svartnar det i huvudet igen.. Vet inte vad det kan vara.. men ska nog vila en fortis och se om det går över.. Måste ju berätta lite snabbt om min toppen helg i Oslo igen ;). But i'll do that lite later waa.

Haaaa deeee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0