Aj !

Woooooh blodet droppar!
Haha idag har jag badat blodbat ;)
Rakade mina hairy legs idag och vips så ryker 4 cm lång 1/2 cm bred skinbit bort från benet och blodet forsa.
Haha vad hände liksom?? Har jag fått tyfilus nu? kanske lepra? Huden lossnar!!
Det gjorde ont ivaf, nu har jag JÄTTE plåster.



Idag fick jag sluta 12.30 hur underbart är inte det??  Tackar tackar Eva. :)

Pratade lite med Diedrik och kanske kanske att man kilar till Holland den  18-20 April, beroende på hur billigt flyg är, vill inte betala massa massa för att flyga till Amsterdam det ska väl gå billiga flyg dit?? Någon som vet en bra sida kanske?.. Wii så skoj. Då ska vi stampa stampa !! Är någe party som heter " In Qontrol" It's a big q-dance party.  yaba daba dooe! Då ska han spela också. Men Kusinen eller sara är ni på??

Idag blir det en vända till Kussefin sen utgång??

Imorgon bär det av till BÅLSTA! Vad man gör där? me don't know.. Hälsa på Kim och Bobby ivaf, partyyY!
Ska bli jäkla kul..
Nästa helg.......OSLO here i cooooome!! Finally! Om det inte är någon som kör käppar i hjulet för oss.
Wooh Looove my life, det är underbaaart!
Fast igår var det hemskt HEMSKT KALLT.
Shoppade, hade disco och drack öl, inget fick mig varm..... accept later that night, spank you!

hihi hoho haha jag mååår så braaahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0