Anställningsbevis, kontrakt?

Denna morgon var inte rolig att gå upp på, fy jag tycker hela världen borde gå upp när jag går upp..
Inge kul att veta att andra får ligga i sängen och sova medans JAG Sandra pipdrika Sandström ska iväg och jobba.
Orättvist.. Morsan har agerat taxi åt oss kusiner två dagar i rad, haha vi har det bra vi.
Igår Droppa hon mig på stan och plocka kussefin. Imorse fick hon plocka oss båda och köra oss HÅRT arbetande till våra jobb.. Hämta oss gjorde hon med, Thank you very much.

Solen dök till slut upp imorse ivaf och jag och min elev bestämde oss för att gå ut och spela basket istället för tyst läsning, wohOo vad det är kul. Älskar bollsporter! Men såklart lite läsning hanns det med och det är BERT som gäller ;).. Jag diggar Bert!
Skrev på Anställningsbeviset också så nu är jag anställd som Barnskötare Fr.o.m 08-03-03. t.o.m 08-06-11. Soo far.
Fatta skönt att inte vara timanställd utan att jag nu vet hur mycket cash jag minst kommer att ha varje månad, lovely! Skönt att kunna planera och spara pengs till att resa :D

oj oj tiden tickar... måste rusa in i duschen kan bli en road trip idag med kussefin, Flärpan och B till Västeråås.
Vad ska vi göra där?? hums.. gå runt. gå gå gå eller vad var planen kusin mandarin...

Tjaaatjiiing

Och jaa Bingon gick väl sådär igår, haha lovar att det stank gammal fylla om vårat bord ;)  Vi hade ivaf roligara än de andra gamlingarna.. see you next sunday Greta och Bengt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0