Boobliing yesterday

Igår var det boobling fick stressa stressa stressa ner på stan efter att vart på Tuna med Li och skjussat omkring på herr Fjalar. :)
Det var jag, Macke och Sebbe som bowlade and guess what!? Jag var inte lika sämst som vanligt, jag kanske har en chans sen nån gång. Måste dra en bowling nästa vecka med bara för att visa att jag kan slå någon... Vem törs utmana mig? haha Jag åker alltid på pisk så jag är van, men att vinna vore gryymt och det ska jag göra!! yaba-daba-dooe!
Efter booblingen gick jag och Sebbe till Nybron och det var helt tomt ;) kanske var klockan var innan tio men det var lite kul, aldrig sett det stället så himla tomt förr.
Drack en bira och snackade, himla trevlig karl det där.. Kilade väl därifrån vid tolvtiden och kolla till boysen i bowlinghallen igen, haha där var det fylla! RIktigt mysigt i baren, aldrig vart där förr. Men fyy för "bygg" gubbar.
Kräks på sånna kåta typer, yeees i doo!
Drog iväg på inflyttningsfesten sen hos Martha och Peter, kul att träffa på lite nytt folk och sånna man sällan ser.
Himla mycket fylla ;) Kul att se på fulla människor jue, idag ska jag vara den fulla och glada wohOo!
Elelr jag hoppas det, bara febern och halsbrännan lägger sig så ska det väl gå an.

Sees på Lotus dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0