E jag en plutt?

Igår for jag o morsan till ica MAXI för att handla..
Provsmak överallt och de frågar o tjatar men nej jag tycker nog inte om.
Sen kommer vi till en tant som frågar, vill du också smaka?
-Neej säger jag och ruskar på huvudet.
-Okej. Men då ska du får vad alla andra barnen får och så räcker hon fram en påse med massa yoghurt provsmak och ost.
haha vadå alla andra barn?? jag är 20 hela år snart 21!!
Jag tycker verkligen inte att jag ser så himla liten ut men jag måste visst göra det för det är tredje nej till och med fjärde gången på himla kort tid som jag blir behandlad som ett barn eller ifrågasatt..
I Romme frågade ju guiden vem den ansvarige är..Jo det är jag svarar jag. Hmm tänker han, men du är ju så ung finns det ingen lärare?? Och jag svarar tillbaka igen, men det är JAG! sen garv garv
Telefonen när doktorn ringde upp mig, hallå har du din mamma där??
Min mamma?? det är ju jag som är sjuk, det är mig ni ska prata med.. jaha oj ursäkta du lät så ung.
Sen har vi på skolan dåå när jag o min elev skulle på idrotten då den nya gympaläraren säger -Och varför är inte du ombytt för då?
Hallåå jag är inte en elev på 13 år!!
Men men om man ska se det positiva i det hela som jag gärna vill göra så kanske jag ser ung ut när jag egentligen är himla gammal.. hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0