Fest i skolan

Booooyaah!
Just ätit en macka med äcklig ost till lunch, fy för skolmat säger jag, tvi !!
Vem äter majssoppa eller ärtsoppa? Jag kan inte ens äta soppa förutom Blåbärs.
Where is the pancakes määän?
Idag har det vart en himla bra dag vi har bakat negerbollar och tårta!!!!
SOLEN SKINER
Yeeij en tjej i klassen vann ett pris i en bullbakstävling och fick för det 350 kr att ha fest för.
Såå vårat lag "Getingboet" har fest idag...
Om 30 minuter ska vi smälla tårta, FETA tårtor med bär, vaniljsmörj, "sockerkaksbottnar", grädde och frukt i massor..  Sen negerbollar fast jag hoppar nog dom, tycker inte om att äta något som barn har gjort. Hur ska jag veta om dom tvättat händerna och inte pillat sig i näsan.. Ne fy! Tårta får det blir.
Mumsfillibaba

Fredag imorn också, wii himla glad tjej jag är visste att det här skulle bli en bra dag ;)
Lyckopiller hej lyckopiller håå
Fredagen som skulle blitt i sthlm verkar inte bli av, men jag hoppas och jag vill vill vill !!
Annars får ni Etuna bor styra något kul här åt mig. oasen vore något!!
Lördag är det partajj ivaf, först hos Jessica (eller ??) sen utgång och e-luva? You name it and i'll be there ;)

Wii Hooooeee smell ya later nu är det MUNCHYYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0