Hon tränar igen

Jahaa.. nu så, Sandra har äntligen fått fläsket att börja röra sig!!
Efter att jag och Fjalle fikat klart och tittat lite kläder.. eller JAG tittade på kläder han strosa efter så tog jag det stooora klivet ner på friskis, jag köpte ett 3 klippskort "prov" för 150 kronor och sen traska jag in där.
Stort det var, eller massa rum.. Lite mysigt faktist.
Blev besviken på 10 minuters regeln (att man bara får konditionsträna i 20 minuter) men den går nog att blunda för om det endå inte är så mycket folk. Klart man ska kunna få springa i en halvtimma om man vill, aiight!
Efter 10 minuters uppvärmning på crosstrainern leta jag mig in på gymmet, himla gamla maskiner och ingen personal tillgänglig.. Jag visste ju hur maskinerna fungerade men inte vilka inställningar jag ska ha. Men det gick bra och för det priset kan man väl inte förvänta sig så himla mycket. Huvudsaken är att det gör någon nytta och att dom fungerar sen får dom väl se lite halvtaskiga ut.. Jag tyckte det var helt okej faktist, bäst var väl "stretch, yoga" rummet. Där trivdes jag.. Sen konditons rummet. Japp jag tror nog jag kommer köpa mig ett 6 månaders kort för 700 kronor.. Sen ska väl kommunanställda få sig en rabatt ;) WoHoO!

Efter gymmet laga jag krubb, köttbullar o mackisar med massa kepshup!!
Snart kommer kussefinen, hon ska låna ut Bilen åt mig så jag kommer till jobbet imorn, THANK YOU!
Norrköping på torsdag, it will be fun!! partyy partyy


Detta fann jag på Carlings, 199.-

Kommentarer
Postat av: Madde

:) På kommer den 26:e då blir det träffa en klasskompis,fredag ut med Maria,lördag stockholm och ras cricket, söndag och måndag inga planer,åker hem på måndagkväll:) Vi kanske skulle kunna ses på en fikelifika ? Oh,vill också börja träna,man är ju väldigt sund nu förtiden,så träning skulle inte sitta fel :D

2008-03-18 @ 10:19:20
URL: http://madelenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0