Ice creaaaam

Mums... ingen glassnoja man hamnat i ;)
McFlurry's, Ben & Jerry's, yoghurt glass och vanilj glass yeeeaah helt underbart!
Igår blidde det glass hos Micke, smaskens!!
Jag som kände mig DÖDSJUK innan men så fungerade glassen lite som en medicin.
Glass gör en pigg och glad!
Ska nog fara iväg till Ekängen och köpa en Ben & Jerry's glass efter jobbet, jag slutar om tio minuter booyah!
En Caramel chew chew får det lov att bli då eller baked alaska.

Glasssssssssssssssssiiiiigt !!


Jag har ju sprutat sönder näsan med spray nu när jag vart sjuk så himla mycket så behöver lite hjälp här.. vad ska jag då använda när jag blir täppt? Finns det något som funkar som nässpray men inte är det och som man inte ska ta i näsan?
Kul om jag får en snort näsa som det kommer rinnas om, ICKE!
Fatta o dricka en klunk öl som sen sprutas ur näsan.. >Groooose<
Ne det får inte hända... hjälp mig med nytt sprut!

Idag är det torsdag och fredag imorgon.. Regnar det imorgon ska jag nog vara lungan, MEN är det fint väder kan det bli en tur på krogen om jag känner mig frisk nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0