Jätte braaah

Lördagen startar hos mig, Emman kommer och dricker bira till grillat käk.
Mums länge sen jag grilla, tror det var i december senast.. smaskens!
Sen kommer Li och hennes mor o plockar oss, sen Sara och vi drar till Jessika som bor i min gamla gård på vårvägen.. Fett länge sen jag såg skiftinge, skum känsla.
Rackarns mycket folk som kom dit. jätte trevligt =)
Hade ruggigt svårt att dricka bara men det löste sig efter andra biran.
Vi kila alla till Lotus sen där vi också slarvade bort alla men hittade resten av party ligan, Hästen with company!
Haha så sjukt rolig, sinnes!
Träffade Evelina också, shiit tror det var över ett år sen jag såg henne sist.. Men oj oj vad hon kickade igång kvällen fint. Att hon våga sig ut på krogen sen då, trodde jag inte! haha bra jobbat.
Sara, jag, pernilla och grabbarna sheeejka loss på golvet och ju närmare klockan blev två desto snurrigare blev man, boooyaah!
Eftermys hos Sara där jag sen somna... Hästen sov fint i soffan...

Söndags morgon blev det toast och C vitamin.. Så man står sig liksom ;)
SPela Fia med hutt utan hutt Sara looosa och blev  putt.
Insåg att festen inte kunde vara slut än vid 1o.3o så jag knäckte mig en bira och vi kila ner mot time out där Mange, Cici, Petra och Hästen kom. Jaaja där blev det ett antal bira och shoots.
Haha kan vart onyktert ;) tyckte mig träffa Finn där en snabbis men Mange snodde nog snabbt tillbaka honom.
Upp till Micke sen då, där det var mr.hanutankläderrullarruntpågolvet. Emma var där uppe också, haha min Toka!!
haha hjälp vad flummiga alla var, helt sjukt så kul man kan ha en söndag!
Sen blev det en liten dimma där ett tag...vad hände??
aee looooooovely !!
More pleasure for the people ;)
förrvirrad som få kila jag till Donkan för att köpa mat, chicken burger med massa kepshuuup!
Sen så somnade jag väl eller såå.. som sagt dimmigt!
Säkert jätte kul att gå till jobbet idag, var så trött! Meen det gick bra dagarna går fort och är himla korta.
Tack du gode tarzan för det.
Nu ska jag ner och äta en köttbulle macka hos kusinen, ikväll blir det så lugnt!
 --mjukbrallan påå--

    
1.Sandra & Li... 2. i caan see you. 3. Snygging där. 4.Paret :). 5. Par nummer 2, sweetnöts
 


Borstaaa TÄNDERNA!
   
Söndag morgon...
1.Mickää mår braa?. 2. törstiga som få. 3.Underbara Häst. 4. Lite lagom schnygga


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Våra kära skålar. 10:-/st på Hemköp! Haha, vilket fynd va?! :-D

2008-03-10 @ 16:22:56
URL: http://lenamatildaelisabeth.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha! Våra kära skålar. 10:-/st på Hemköp! Haha, vilket fynd va?! :-D

2008-03-10 @ 16:23:35
URL: http://lenamatildaelisabeth.blogg.se
Postat av: Matilda

Ooops! Blev lite dubbelt där... ;-) Nu trippelt men whatever! :-)

2008-03-10 @ 16:24:31
URL: http://lenamatildaelisabeth.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha jaa vilket kap du ;) passa fin fint

2008-03-11 @ 12:34:01
Postat av: Emman

Haha! Fina bilder Sandra gumman.. Shit vad skoj vi hade!! :-P

2008-03-14 @ 03:23:35
Postat av: sandra

haha jaa du kan supa du min vän ;) knäcker den till frukost.. Patschhh

2008-03-14 @ 16:05:52
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0