Make Up Store

Yaoo min nya fiiina ögonskugga då.. LILA IS THA SHIIT MON' ;)
Jag och Maria var ju på Make up stores club kväll i Tisdags och jag har ju inte ens skrivit vad jag köpt, himla intressant det här ju! Jag använder nästan bara smink från MUS förutom deras Mascara och Foundation eftersom jag tycker deras foundation är för tjock och täckande sen är deras mascara himla dyr och inte ens nästan så bra som MaxFactor'sd maxpiecesMAX. Lätt den bästa mascaran..

Kvällen började klockan sjuu och det bjöds på hallon cider och choklad, mums!
Fick lite info om nya produkter och om den nya looken "I DO" som är bröllops inspererande, ingen look för mig riktigt men jaa den var väl fin ;).

Vad inhandlades då?
Det blev en stor rosa puderborste.
En liten svart borste till håret, liten och smidig.
Rouge, i färgen lush en lite varmare ton som passar bra till solbrännan.. För det har man mycket av så här års !!?
Ögonskugga, latin.. Den lila oo den är så fin!!
Glittereyeliner, purple rain.. också den jätte fin, passar fin fint till ögonskuggan när man vill spejsa till det lite.
Eftersom man kom upp i en summa över 500.- så får man en gåva... vad kan det vart då??
En neccesär (how do i spell it??) i svart och guld, Läppstift jätte rött och eye pencil i färgen oceanic.

 
fredagens look

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0