naturen

Heelt underbart väder vi haft idag, jag och fritids har varit ute hela dagen.
Jag nästan somnade där ute i gräset i skogen, vi grillade hamburgare och hade hur mysigt som helst.
Wii känner mig fräsch efter att vart ute så mycket som jag vart idag =)

Sen blev det våfflor till mellis eftersom det var våffeldagen igår, smaskens!

aa en underbar dag. Har tränat hemma också och gått på lååång promenad med jycken, min KÄRA Lufsen. Mötte på Danii och hans jycke också så de fick leka runt lite. Glada djur.
Shit pommefritt vad jag är trött o måste bränna ut en Disco skiva åt kidzen imorn..

Natt natt jag hälsar till min skatt


Kommentarer
Postat av: Saran

Åh va avundsjuk jag är på ditt jobb dagar när det är strålande sol! Du kan ju få komma o jobba med mig regniga dagar och jag jobba med dig soliga? hihi shoppa :)

2008-03-27 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0