Newbridge

image537

                                                                                                     
Me ♥ You


Jahoo igår blidde det förfesten hos Kussefin, haha vad vi flummade runt.
Finns ingen bättre kusin än min ;) vi har aldrig tråkigt och vi förstår varandra som ingen annan kan haha.
Sen Louis vår käre vän..
Flärp, Madde, Bumbi och Andre kom förbi också sen for vi till Newbridge!
Skojja inte vad alla var kanoners.. Helt underbart, Måste vart Fisherman som slog på!
Dansa dansa och prata prata.. Mycket folk ute, Svaaaarrr JAmaica.
HuxFlux står man o trycker i hörnet med herr Jätte full, som hade lite taskig balans kanske!?! ;) 
Haha bra jobbat där. Blidde lek och bus seen..
Och nu jävlar kan jag SVENSK musik, haha Lena Philipsson har gått hela natten/morgonen låång.
Jag trodde ju det var Carola, så bra koll som jag har på schlager!
Skadad efter igår?? nja inte jag... Men haha nån annan har skrap sår i pannan och knät m.m. What did you doo mister?
Hahahahahahahahahahahahaha jag skrattar!


Jävla fin morgon det här måste jag säga..... just lovely ;)

Jajaa nu bär det av mot Bålsta, tåget går SEX.  Tataaaah i will have fun!

Sandra Sara Emma Sandra Sara Emma Sandra Sara Emma Sandra Sara Emma Sandra Sara Emma


tjoohlong nu ska vi spela pingis i en kartong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0