Norrköping alá HardstyyylE

Wiii vilken underbar stad, hade till och med ännu roligare den här gången.
BooooOOyaah! Det var såå grym musik och sjukt mycket folk.
Vi började med förfesten i bilen det var jag, kusin, Hästen, Högman och Kim.
Väl framme i N-köping leta vi upp vårt hotell CentriC. Nothing special but cheap and a big bed :)
Jag rusa in i durren och vi fixade ordning oss för kvällen.
När vi sen går ner mot Ottens så glömde jag såklart legget, BRA SANDRA! Har blivit lite för bortskämd med att inte visa legg tror jag.. Hur som have kom vakten ner och släppte in mig, Thank you mister! Tur att de kände igen oss.
Väl inne börja jag studdsa med detsamma, sååå jävla grym musik!!
Studdsa, dansa, mingla, fota, shoota, studdsa, mingla, studdsa, shoot and yeaa you get the point.
Helt underbart ivaf..
Hardstyyle is the shiiit man' !!
De som spelade från Hollan var D-block och S-Te-Fan hoooo Trääääliga!!
Efter stängning då, dåå jag slarvat bort alla! haha som vanligt, stod o snackade med Diedrik (d-block) lite för länge kanske. Rolig typ ;)
Hittade till slut hästen och de andra grabbsen och vi drog till hotellet. Diedrik ringde upp mig och vi kilade på efterfest hos en tjej som hette Jenny himla gooo brud som fyllde år och bjussa på bira. Lovely!
Det var jag, grabbarna, Jenny, Malin, 3 vakter, en annan norrköpings kille och de tre holländarna som eftefestade. 
Vid sex halv sju däckade vi på hotellet. Jag var uppe sen igen vid elva och börja väcka folket klockan tolv snurrade vi ut ur Norrköping efter krubb på MAX.. Thanks Norrköping you ROCK! We will be back!!
 
              

Behövs väl ingen djupare förklaring på bilderna förutom en crazyy night som jag vill uppleva om och om igen. sista bilden är det jag och Diedrik, han som gör den grymmaste musiken !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0