Pulze Norrköping

Tjaaatjiiing så var Norrköping gjort, himla skoj!!
Kommer hem till kusinen och börjar klippa ordning t shirtarna som annars höll på att strypa en.
Anders ringer och säger hallåååå och vi kilar ner till bussen.
Där satt Rolle, Anders, Anna, Mattias, Petra, Christian, Hästen och Christian hohooo vilken liga.
Plocka upp Bobban med sen var we on our way to en annan del av NorrKöping lalalaa.
Var en kul resa faktist, hoho e vi framme snart?? 2 timmar senare var vi framme på Otten's.
Stort ställe faktist o braaah lokaler!
Vi intog killarnas toalett och börja schnygga till oss och tröjorna, klippa klippa klippa..
Till slut var vi väl nöjda och tagga till MAX mmmm chicken burger!
Det var seeegt med folk fram till 12 halv ett någe sen hux flux kom det en massa =)
Inte allt för många men tydligen braa för en torsdag enligt de som bodde där.
Gjorde vi då??
Drack drinkar, dela ut små kort för festen.nu, bjussa på fruuuit och härjade!!
dansa dansa skuttta o leee
Shooooot. bra kusinen!! ;) oj ojoj  förresten, jag tror jag börjat tröttna på fisherman. Noo de som var så gott.
  
Rrrroolle & jag......Aspman & Anna...........Bobban & jag
 image488 
      

Johanna från klassen kom förståss också WohOo glad jag blev at se henne igen, partypinlgan! Hon och jag var väl dom törstigaste i klassen haha. fett kul att se henne igen!!
Vid halv fyra, fyra!? var det dags att åka hem och jag skojjar inte bilen var en bastuu! Det brändes i halsen när man andades sen låg en trött häst över mig också shiit jag dog!
Somna till en sväng och nee jag vill ju festa.. efterfest?? Naej blev ingen sådan och fick ingen skjuss hem heller så hamnade hos kExet där de satt och spelade tv-spel.. Ny soffa har karln skaffat sig, himla fiin!
Jag intog sängen o mjukisarna sen KaBoOOOom så sov jag. Zzzz...
Nu sitter man här hungrig som fan och Robban ligger o sover i soffan de andra med iofs.. Jag vill ju att nån åker o köper maaat! hoho feed me.

Robbans virus data vill inte funka så får bara upp två bilder.. baah virus pirues.
Nu ska jag väcka folket o jaga mat.. kanske man har en hungrig kusin annars =) tjatjiing

Tack tack en katt i frack

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru du får ju lägga upp bilderna som du tog ;) chiinng chiiingeeeling ching ching tack för igår hoppas att du är på benen igen festis!

2008-03-21 @ 19:32:17
URL: http://petraligga.blogg.se
Postat av: sandra

jaa dom ska läggas upp :) snart sååå

2008-03-22 @ 17:32:13
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0