saatans trött

Fy vad jag är trött trött trött hade kunnat somna i skolan idag faktist.
Även om man är lugn på veckodagarna så ska det vara så himla svårt att sova ordentligt.
Inte mitt fel inatt thou... Men Oj shit vad jag var smart och världbäst igår, verkligen!
Jag var  så smart att jag hade kunnat uppfinna botemedel för aids till och med, synd att jag inte tänkte på det bara.. Ska försöka tänka på det nästa gång då jag är så smart.. Då jävlar ska jag bli världskänd !

Ne in i duschen kanske?? tror ni man piggnar till då.... maybe. Behöver färga brynen med. pallar man??
hums.. det får bli att duscha först känner jag, kanske att man får lite energyyy av det. Hope so.
Sen stan, måste köpa mig en väska..
Endast två dagar kvar till fredag nu, blir det sthlm?? yaa i think soo.
Måste höra vad missy flum från Berga har för planer? Angelika, what do you doo?

Oj tjena så vimsig jag verkar men det är jag också så tja tja tjena p

wakey pakey hands of snakey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0