Såg ni jesus??

Kusinen såg Jesus igår utanför Billy boy's...Såg ni honom också?

Igår var en lugn fredag, vi lekte poliser efter polisen haha jaga jaga jaga!
Vågar inte skriva här hur länge vi följde snuten men inte så länge ;)... haha nya fredags nöjet!
Chill med kussen ivaf, fan roliga vi är.... Fantasiiiin spårar!

Idag har jag jobbat, det har gått fin fint och massa dricks. booyah me like that.
Mr.Häst ringde och WoooOH det blir Norrköping imorn igen, dåå bliiiir det studdsa stampa hoppa och leeee!
Jag, Kussefin, Hästen, HögMan, ?? och Petra o hennes liga. Wiiee kul det ska bli!
Hoppas man hittar tillbaks till hotellet sen bara ;)
Jajaaa vi har det bra vi.

mjuuziik alá HARDTYYYLE från Holland  D-block och S-Te-Fan !
hett hett hett




Ikväll då, faaaarweell fest för Li som drar till mitt andra hem/familj i Florida!! *AvundsjuK*
Hon ska få träffa min familj, min syster Cat och de andra töserna!! baah haha good 4 u giirl.
Jag ska väl vara lite halv lugn så man pallar jobbet imorn och viktigare FESTEN! 
Kommer sakna lillan faktist, hon är grym på fest! ;)

Glad påsk mina friends. Tattaaaah nu ska jag gå och partttttaaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha dags att flytta dit så många ggr som vi besökt Nkpg "otten" på en vecka GRYMT det kommer till och bli imorgon ;-) heheh! Puuuuuuuuuss

2008-03-22 @ 20:14:38
URL: http://petraligga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0