Samstag

Ännu en lördag gjord.. o idag en mysig solig söndag :)
Igår började kvällen hos Anders som många gånger förr.. Bah de såg på melodifestivalen där, jag blev alltså så gott som tvingad att höra på sånt trams. Blää! Nordman var väl de enda som var OK för han lyssnade jag på när jag var ung. Men aa hon Charlotte vann visst och det var väl folk nöjda med. Bra att låten är på engelska ivaf kanske man har en chans.  Inte för jag är intresserad men SVERIGE ska fan vinna, jag håller ju på mitt land såklart!
Sen när det äntligen tog slut var det musik o dans igång WohoO.
party tösen Li var igång, alltid lika skoj. Sara intog sin vanliga plats på fotpallen.. Som går mer o mer sönder haha.
Dags att köpa en riktig högtalare åt Sara, Anders! ;)
Lotus sen då... Där blidde det mycket alkohol woHoO me like me like.
Thaislampor som mucka, vad vill dom?? Jag morrar åt dom..
Dansa dansa dansa =)
Hade grymt skoj med dig Sara.. Någon riktitg eluva blidde det inte Mattiasarna somnade :p
Hojja hem sen nån gång och sooov sött.
Hade himla roliga drömmar inatt, skruvat som vanligt haha.

Mål för denna vecka då... Skaffa träningskort ivaf provträna någonstans, funderar på friskis faktist för där behöver man inte vara fast i ett helt år. Det verkar man behöva på alla andra ställen och jag är inte säker på att jag blir kvar i denna stad för så länge.

Boka kryssningen den 24 April... PRE summer. Wiiiooo PARTY sa jag!
Sandra, Sara, Sarah och Angelika -what a teeeam!!
image480

C'mon and join us!! boka på Magaluf.nu

Nu ska jag ut i solen :) Ikväll blir det Bingo sen en liiten söndagsbira kanske? ^^

  

Kommentarer
Postat av: Saaraa

vi har så kul hela tiden du och jag synd att jag inte kan hänga me torsdag skulle vart kul Pussss :D

2008-03-18 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0