Shoppat

oj oj vad jag har haft en bra dag idag.
Som vanligt ville man inte gå upp imorse det suuger med mornar!
Väl i skolan gick allt prima skinka jag o han har förberett inför redovisnings kvällen på torsdag, kände mig lagom skicklig när jag ordnade både rörliga bilder och ljud på hans powerpoint presentation. Himla intelligent ibland.
Var t.o.m social vid frukosten har väl börja tänka lite att om jag ska vara i skolan under så här lång tid måste jag börja hänga med "tanterna" för att trivas. Annars sitter jag med Metro tidningen på mornarna äter min frukt och dricker mitt vatten. haha ovant för mig som har så svårt att hålla snattran ;)
Spela basket med tjejerna på rasten, hur kul som helst ! !

Efter skolan for jag till SESAM.. oooooh mufasaa! haha
Disskutera p-skydd.. Det blir piller och om det kanske kanske funkar denna gång så blir det staven sen.. Undra om den blå staven finns i Rosa? eller om man kanske kan färga den. Jag vill inte ha något som alla andra har ju.

For till Fiskparken och YEEES jag hittade ett par brallor, med lite högre midja ifrån Gina. Kom på att med lite högre midja så trycks ju de där s.k lovehandles in.. Very good !
Måste skaffa ett gymkort det här går ju inte.. jag tycker ju om att träna.
Köpte också underkläder och en t-shirt :)..

By the way.. FISKPARKEN "TUNA PARK" är utsedd till SVERIGES BÄSTA köpcentrum.. --Congratts-
Varför och hur?? det är ju inte stort och inte så många affärer.. kanske är det bra planerat?
Jag diggar Täby's just för att de har massa bra affärer och att det är stort.. himla rörigt dock.

Nu blir det filmis

Kommentarer
Postat av: Sara

det vet ju alla att det är utsett till bästa för att jag jobbar där, vad trodde du ? :b

2008-03-06 @ 15:46:02
URL: http://saaraans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0